ابزار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
  • نویسنده :
  • بازدید : 210 مشاهده
توضیحات کوتاه و لینک دانلود امروز در این پست برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک اسکریپت سیستم مدیریت منابع انسانی در کد منبع PHP/OOP را آماده دانلود قرار داده ایم.

دانلود - Download

لیست فایل های مشابه


رضایت کاربران از دانلود فایل

پیشنهاد

3460

تعداد دانلود

3054

رضایت مندی

91%

کم متوسط زیاد

توضیحات کامل در مورد فایل

دانلود اسکریپت سیستم مدیریت مشتریان در کد منبع PHP/OOP lms

این یک PHP ساده با عنوان Leads Management System است. این یک برنامه مبتنی بر وب است که به کسب و کار کمک می کند تا سرنخ های خود را برای فروش خود مدیریت کنند. با استفاده از PHP/OOP به عنوان باطن و پایگاه داده MySQL توسعه یافته است. این اپلیکیشن با استفاده از Bootstrap Framework و AdminLTE رابط کاربری ساده و دلپذیری دارد. استفاده از آن آسان است و دارای ویژگی ها و قابلیت های کاربر پسند است.

این سیستم مدیریت رهبری اطلاعاتی را در مورد مشتریان بالقوه جمع آوری می کند و کارکنان می توانند اطلاعاتی در مورد مشتری بالقوه اضافه کنند و اقداماتی را انجام دهند. با این سیستم ساده، مدیریت کسب و کار می تواند به راحتی سوابق مشتریان بالقوه خود را برای سرنخ های واجد شرایط به فروش بازیابی کند.

 اسکریپت سیستم مدیریت منابع انسانی در کد منبع PHP/OOP  22

درباره سیستم مدیریت سرنخ ها

من این پروژه را با استفاده از موارد زیر توسعه دادم:

XAMPP v3.3.0 به عنوان وب سرور محلی من که دارای PHP نسخه 8.0.7 است

  • زبان پی اچ پی
  • پایگاه داده MySQL
  • HTML
  • CSS
  • جاوا اسکریپت
  • جی کوئری
  • آژاکس
  • بوت استرپ
  • AdminLTE
  • و بیشتر...

پروژه سیستم مدیریت Leads برای 2 نوع کاربر سیستم که مدیران و کارکنان هستند قابل دسترسی است . کاربران مدیر امتیاز را دارند که به تمامی ویژگی ها و قابلیت های سیستم دسترسی داشته باشند و مدیریت کنند. آنها همچنین کسانی هستند که می توانند سرنخ ها و فرصت های جدیدی ایجاد کنند. کاربران ادمین سرنخ ها و فرصت ها را به نماینده یا کارمندی اختصاص می دهند که با مشتری احتمالی تماس گرفته و روند را ادامه می دهد. کاربران کارکنان فقط دسترسی محدودی دارند. آنها فقط می توانند سرنخ ها و فرصت هایی را که به آنها اختصاص داده می شود مدیریت کنند. آنها می توانند گزارش تماس و یادداشت های خود را با مشتری ذخیره کنند. در این سیستم، کاربران می‌توانند اطلاعات مشتریان بالقوه را از فهرست سرنخ‌ها به سرنخ‌های فرصت برای آن دسته از سرنخ‌هایی که واجد شرایط ایجاد فرصت هستند، منتقل کنند. کاربران مدیر می توانند به صورت پویا لیست منابع سرنخ را اضافه، ویرایش و حذف کنند.

امکانات

  • ورود و خروج امن
  • داشبورد
    • نمایش خلاصه لیست ها
  • مدیریت منابع سرب
    • منبع سرب جدید اضافه کنید
    • فهرست همه منابع سرب
    • مشاهده منبع سرب
    • منبع اصلی را به روز کنید
    • منبع سرب را حذف کنید
  • مدیریت سرب
    • سرنخ جدید اضافه کنید
    • فهرست همه سرنخ ها
    • به روز رسانی جزئیات سرنخ
    • مشاهده جزئیات سرنخ
    • اضافه کردن گزارش تماس
    • ویرایش گزارش تماس
    • مشاهده گزارش تماس
    • حذف گزارش تماس
    • اضافه کردن یادداشت
    • ویرایش یادداشت
    • مشاهده یادداشت
    • حذف یادداشت
    • حرکت سرنخ به سمت فرصت
    • به روز رسانی وضعیت سرنخ
    • حذف جزئیات سرنخ
  • مدیریت فرصت
    • افزودن فرصت جدید
    • فهرست همه فرصت ها
    • به روز رسانی جزئیات فرصت
    • مشاهده جزئیات فرصت
    • اضافه کردن گزارش تماس
    • ویرایش گزارش تماس
    • مشاهده گزارش تماس
    • حذف گزارش تماس
    • اضافه کردن یادداشت
    • ویرایش یادداشت
    • مشاهده یادداشت
    • حذف یادداشت
    • فرصت را به فرصت منتقل کنید
    • به روز رسانی وضعیت فرصت
    • جزئیات فرصت را حذف کنید
  • مدیریت فهرست کاربران (CRUD)
  • مدیریت جزئیات حساب / اعتبار
  • مدیریت اطلاعات سیستم

نحوه اجرا

الزامات

  • ر وب سرور محلیمانند XAMPP/WAMP را دانلودو نصب کنید .
  • فایل زیپکد منبع ارائه شده را دانلودکنید. ( دکمه دانلود در زیر قرار دارد)

نصب/راه اندازی

  1. کتابخانه GD را در فایل php.iniخود فعالیا لغونظر کنید .
  2. کنترل پنل XAMPP/WAMP خود را بازکنید و Apache و MySQL را راه اندازی کنید .
  3. فایل فشرده کد منبع دانلودشده را استخراجکنید .
  4. اگر از XAMPPاستفاده می کنید ، پوشه کد منبع استخراج شده را کپی کنیدو آن را در فهرست "htdocs" XAMPP قرار دهید. و اگر از WAMP استفاده می کنید، آن را در دایرکتوری "www" قرار دهید.
  5. PHPMyAdmin را در یک مرورگر مرورکنید . یعنی http://localhost/phpmyadmin
  6. یکپایگاه داده جدیدبا نام lms_db ایجاد کنید.
  7. فایل SQL ارائه شده را وارد کنید.این فایل با نام lms_db.sql شناخته می شود که در داخل پوشه پایگاه داده قرار دارد.
  8. سیستم مدیریت لیدهارا در یک مرورگر مرورکنید . یعنی http://localhost/lms/ .

دسترسی پیش فرض مدیریت

نام کاربری:admin
رمز عبور:admin123

برای شما کاربر عزیز پیشنهاد دانلود داده می شود.

">برای دانلود کردن اینجا کلیک فرمایید

تظرات ارسال شده